Partner serwisu
Drogi i autostrady

Południową Obwodnicę Warszawy chcą budować 23 podmioty

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Data publikacji:
04-03-2014
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
ew / Rynek Infrastruktury

Podziel się ze znajomymi:

DROGI I AUTOSTRADY
Południową Obwodnicę Warszawy chcą budować 23 podmioty
fot. Łukasz Jóźwiak / GDDKiA
Odcinek Południowej Obwodnicy Warszawy od węzła Puławska do węzła Lubelska cieszył się sporym zainteresowaniem potencjalnych wykonawców. W pierwszym etapie przetargu wnioski o dopuszczenie do postępowania złożyły 23 podmioty.

Zadanie podzielono na trzy odcinki. Pierwszy o długości około 4,6 km biegnie od węzła Puławska do węzła Przyczółkowa i zakłada budowę tunelu po Ursynowem. Kolejny 6,45-kilometrowy fragment biegnie dalej do węzła Wał Miedzeszyński, w ramach tego zadania powstanie most na Wiśle.

Ostatni odcinek POW będzie miał długość około 7,45 km i połączy węzeł Wał Miedzeszyński z węzłem Lubelska. Na tym fragmencie trasy ekspresowej powstaną estakady nad Mazowieckim Parkiem Krajobrazowym.

Na pierwszy odcinek złożono 16 wniosków, na drugi 15, a na trzeci 16. Do drugiego etapu przetargu zostaną dopuszczeni ci wykonawcy, których wiedza, doświadczenie, potencjał kadrowy, techniczny oraz zdolność ekonomiczna i finansowa będą spełniały warunku określone przez zamawiającego.

W ramach budowy POW od węzła Puławska do węzła Lubelska powstanie w sumie droga ekspresowa o długości 18,5 km z dwoma jezdniami posiadającymi po trzy pasy ruchu. Wybudowany zostanie tunel pod Ursynowem, most południowy przez Wisłę oraz estakady nad Mazowieckim Parkiem Krajobrazowym.

Na trasie znajdą się węzły Ursynów, Przyczółkowa, Wał Miedzeszyński, Patriotów. Docelowo przewidziano też węzeł Czerniakowska Bis usytuowany między węzłem Przyczółkowa i Wał Miedzeszyński.

Jesienią zeszłego roku do ruchu oddano 20-kilometrowy odcinek Południowej Obwodnicy Warszawy do węzła Puławska, wraz z połączeniem do węzła Marynarska. Realizacja inwestycji pochłonęła około 4 mld zł, wliczając w tę kwotę dokumentację,, wykup gruntów, budowę i nadzór nad realizacją prac.

Partnerzy działu

Cemex Polska
Colas
Bentley
ECM Group
Stump Franki
Aarsleff
Roverpol
ULMA Group
Tecpoles

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Intercor buduje dla GDDKiA drogi za blisko 10 mld zł!

Biznes i przemysł

Intercor buduje dla GDDKiA drogi za blisko 10 mld zł!

Elżbieta Pałys 16 września 2023

Nie będzie bezpośrednich pociągów z Katowic na lotnisko Pyrzowice

Intermodal i logistyka

Setki milionów złotych na autobusy i tramwaje w Polsce Wschodniej

Intermodal i logistyka

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Intercor buduje dla GDDKiA drogi za blisko 10 mld zł!

Biznes i przemysł

Intercor buduje dla GDDKiA drogi za blisko 10 mld zł!

Elżbieta Pałys 16 września 2023

Nie będzie bezpośrednich pociągów z Katowic na lotnisko Pyrzowice

Intermodal i logistyka

Setki milionów złotych na autobusy i tramwaje w Polsce Wschodniej

Intermodal i logistyka

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5